Monday, October 26, 2009

Happy Birthday to Syamimi ! :]



HAPPY SWEET SIXTEEN SYAMIMI ! :P

Ini post i sengaja nak tulis kat BM khas untuk awak yea.
I tau dah terlambat untuk saya post ini tapi tak mengapa i dah tukar date itu ke 26.10.
;]

Lol. I tak tau nak wish you apa kerana i dah wish u kat telefon. :P
I saja nak cakap bahawa saya amat bertuah untuk mengenali awak.
Jika saya atau awak tidak pergi ke beach party tahun lepas, i rasa kita tak akan begitu rapat sekarang. =P

I nak cakap ribuan terima kasih kepada you,
Untuk tolak saya pada hari 31.12.08.
;]

Jika awak tak tolak saya pada hari itu, i tak kenal u , u tak kenal i.
=P

Alah i tak tau nak tulis apa dah. Susah la nak tulis kat sini.
=P
Dah la cukup la itu, kat sms dah wish , kat telefon pun dah wish.
LOL.

akucintapadamusayang.

No comments: